Julkänsla?

Somnade runt fem imorse, kunde verkligen inte sova. Så det jag gjorde för att kunna slappna av var att läsa. Skönt att veta att man skulle upp typ halv tio för att åka till stan någon timme senare. Men när jag väl vaknade, fick jag ett sms av Elise som jag skulle på stan med att hon verkligen inte orkade gå på stan idag. Så jag somnade om och sedan kom hon hit och vi fotade en massa. Att sitta och skratta så att man inte kan andas, tårarna rinner och det tar fan aldrig slut. Det är standard när man är med Elise. Gogumman. <3
 
Jaha, då är det jul imorgon då. Allt har gått så otroligt fort, så jag har väl inte hunnit fått den här julkänslan än? Men det kommer imorgon, hoppas jag! :)
 
 
 
Har märkt att jag inte kan vara speciellt seriös. Men vem bryr sig? 
GOD JUL PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

SNYGG BRUD !

2012-12-26 @ 20:14:53
URL: http://raaawwr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: