Trött

I fredags var det sista kvällen av vårshowen. Tycker att alla tre dagar gick väldigt bra och jag är jättenöjd. Resten av helgen gick till att inte göra ett dugg. Hur tråkigt som helst, jag vill ha något att göra mest hela tiden? Haha.
 
Idag var det dags för skola igen, fett opepp. Men jag har fått ett prov ur världen nu, hur skönt som helst. Imorgon ska jag dra till Elise. Medans alla andra är ute och festar ska vi vara hemma och mysa. Bra mycket bättre det, tycker jag. :) 
 
Nu ska jag ta och läsa den här förbannade engelskaboken, pallar inteeeee.
 
Ska fixa nya bilder. Snart.


Kommentarer
Postat av: victoria

Händer imon då? :D

2013-04-29 @ 20:27:37
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: