No regrets

Känns hur skönt som helst att ha lov nu. Är så otroligt skolless nu så det är inte sant, så ett lov nu är inte helt fel. Skön dag idag, hade knytis på lektionen idag. Haha, jag tog med mig plastmuggar. Det är det som jag kan fixa utan att skämmas... 
Slutade halv tolv, så efter skolan skulle jag gå på stan med Lollo. Hur mysigt som helst! Kom hem halv sju, så det blev en riktig långdag på stan. :) 
 
Jag har blivit riktigt sugen på att börja gymma.. Så får se hur det blir med den saken! :)
Nu blir det ett litet ryck i pluggandet, vill inte sitta på jullovet och vara stressad över den uppgift jag har kvar. Och ja, jag jobbar bäst på nätterna. Inte en bra kombination när det är skola dock..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: