this is how I show my love

På engelskalektionen fick vi träna på att göra ett gammalt nationellt prov, hörförståelse. Personligen tycker jag att hörförståelsen är det svåraste. Att sitta i en timme och hålla fokus på vad som sägs. 
Sedan var det lunch, så jag och Elise gick ner till donken och käkade där. Träffade även Joel en snabbis, mycket trevligt! :) Direkt när jag kom hem gick jag och la mig och sov i flera timmar. Härliga dagar.
 
Det är ju naturprov imorgon, och jag känner att jag inte riktigt känner mig redo för de haha. Så jag vet vad jag kommer göra resten av kvällen, sitta och plugga som en tok.. 
 
Imorgon blir det dans, ser verkligen fram emot det. 
haha, åh


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

hahahaha bilden ! xD

2013-02-27 @ 06:51:43
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: