17

Haha, har verkligen märkt att jag inte kan vara utan bloggen. Men de närmaste dagarna har det hänt en del saker som har gjort att jag har varit väldigt nere och ledsen, som gjorde att jag inte ville skriva. 
Men igår fick jag annat att tänka på med tanke på att jag fyllde 17 år! Fick jättefina presenter och fick fint besök av vänner och släkt. Jag är så nöjd! :)
 
Idag har jag inte gjort något, bara läst. Läste ut boken "The heroin diaries" av Nikki Sixx. En helt otrolig bok, det är knappt så att man förstår att det är sanning när man läser den. Men jag rekommenderar den, framför allt om man är ett Mötley Crüe-fan. ;)
 
Jag är så glad, på fredag åker jag och min älskade vän Elise till Stockholm! Kan inte vänta, det kommer bli så roligt! :) 
 
Sitter och lyssnar på Rammstein nu och det är helt galet vad lycklig jag känner mig! Konserten från Bråvalla festival spelas upp varenda gång jag lyssnar på dem. Helt sick vad musik och ett band kan göra en så glad. Åh.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: