En dröm blir sann

Förra året satt och kollade på filmer, lyssnade på låtar och önskade inget annat, men jag visste att det skulle bli så otroligt svårt att få se dem. Men imorgon, då ska min dröm gå i uppfyllelse! Jag ska nämligen åka och se Rammstein! Åh, jag kan inte förklara min lycka!! 
 
Åker iväg på Bråvalla festival och Rammstein och Kartellen står högst upp på listan som jag vill se. Känns så overkligt och jag kan inte beskriva hur tacksam jag är att min familj har fixat detta åt mig. 
 
Kommer blogga på fredag och berätta hur underbart detta var! :D
 
Can you hear the angels singing? | via Tumblr
 
Facebook
 
jjohannapalsson.blogg.se -


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, vill också till Bråvalla! Ha det fantastiskt :)

2013-06-26 @ 12:28:22
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: