.

Haha, det blir inte mycket skrivet här längre. Finns typ ingenting att skriva om, med tanke på att det enda som jag gör på dagarna är att gå i skolan och dansa. Kan bli tråkigt att läsa om det varje dag. ;)
Igår for jag och mamma iväg för att shoppa. Först blev det Hööks, så vi köpte ett täcke och lite nödvändiga grejer till hästen, hehe. :) Sedan gick vi in på gallerian och jag köpte kläder och en dvd med Rammstein. Och till sist blev det Ikea, där vi köpte en spegel, ljus, handdukar och lite sånt. :)
 
I fredags fick jag hjälp att färga håret av finaste Anna. Blev hur bra som helst! :) Dansträning efter det och sedan for jag hem en stund, för att sedan åka in till stan för att kolla på bio. :) Såg "The Conjuring", typ den värsta filmen jag har sett, haha! Men det var en jättetrevlig kväll med trevligt sällskap :)
Idag ska jag sitta och plugga innan jag ska in till dansträningen. :) 
 
:-P
 


Kommentarer
Postat av: malin

Ååh..jag vill oxå se den filmen!! Var den bra??

2013-10-05 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: