Nöjd!

Hänt lite förändringar sen sist! Jag la ju upp ett inlägg om att jag var sugen på att färga håret lila. Guess what? Så blev det också! Färgade håret hos finaste Anna och jag är SÅ nöjd!! 


Det ser rosa ut på den här bilden, men det är lila irl ;) jag har även varit iväg och köpt mig en iPad som ni ser! Väldigt nöjd må jag säga. 
Sedan har jag gjort en till busig sak. Har nämligen piercat tungan! 


Väldigt nöjd över det också, förutom att jag har riktigt ont nu och har rätt svårt att äta haha. Men det går väl över snart I hope. 

Var iväg igår och firade min älskade vän Anna-Stina som blir 18 idag! Var inte där så länge dock, men det var väldigt roligt de timmarna jag var där iaf! 

Jag och min "syster" innan vi for iväg. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: