Juuuul, juuuul strålande juuul osv

Även nu när julafton är över, så har jag inte haft julkänslan någon gång i år. Om det kan bero på att snön var så sen? Har ingen aning. Men hade i alla fall väldans mysigt med släkten. Fick finfina julklappar. Några utav dem var presentkort på favoritaffärerna, pengar, världensmysigastetröja och en resa med älskade mamma till Stockholm för att kolla på flashdance! Jag fick även en julklapp av Lenita som fick mig att gråta som ett litet barn. Öppnade julklappen och började storlipa efter 5 sek. Alltså den människan. Du är oslagbar vännen. 

Imorgon ska jag åka till min kärlek och ha mini-julafton. Mys! 
Men nu ska jag dra igång någon film innan jag slocknar. 



Bara av att titta på den gör att jag får tårar i ögonen. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: