Sjuk och less

Det enda jag har gjort idag är att ha legat i sängen och stirrat upp i taket. Kroppen ömmar, huvudet spränger och frustrationen över att inte kunna göra ett dugg blir bara större. Jag vill verkligen inte vara sjuk och jag har inte tid för det heller, haha.. Ska vara med på en show nästa vecka, så vi får se om jag hinner bli frisk tills då. 

När jag inte kan göra något, så ligger jag och tänker istället - värsta jag vet. Jag överanalyserar allting som hänt och i vanlig ordning så kommer jag fram till att det är jag som är problemet i alla händelser. Öh, blir less på allt tänkande. Måste träna och få bort tänkandet, måste bli frisk!! 

Det här fördriver jag tiden med, Nikki Sixx. ❤️️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: