Love runs out

Märker att det inte blir daglig uppdatering här längre, hehe. Det blir helt enkelt när jag känner för det. Det har hänt en hel del sen sist kan man väl säga.
 
Känslomässigt så är det kaos, jag håller ärligt talat på att gå sönder. Varje litet snedsteg och jag bryter ihop. (Nej, jag skriver inte detta för uppmärksamhet eller något liknande. Skriver detta för att jag vill lätta på hjärtat, så.) Kring det så får jag superbra hjälp, men där och då när det känns som att allt rasar är det ju inte lika lätt som nu när man är rätt stabil. 
Har hunnit med att träffa finfina vänner, då mår man som absolut bäst! Jag och Emma mfl var ut och åkte båt för någon dag sedan, kanske hur mysigt som helst?! 
Varit till min älskade häst, som verkar må prima på sitt bete. Gullstumpan. <3 Och igår fick det bli en sväng till akuten. Fick konstiga kramper/hugg i bröstet som höll i sig tre till fyra timmar. Efter närmare fem timmar på akuten fick jag veta att det inte var något fel alls och att det var bara att åka hem. Haha, jaha. Det var den kvällen det, hehe. Sedan blev det en promenad på 5 kilometer från sjukhuset och "hem" mitt i natten. 
 
Kom hem för en stund sedan. Känner mig trött, vilket gör mig hur glad som helst. Har inte sovit en hel natt på fyra dygn nu tror jag. Max 5 timmar på fyra dygn gör att man blir helt knäckt. Så nu ska jag ta och krypa ner under täcket, för att sedan vakna imorgon för att träffa bästa Tchouma. 
 
 
Mys med min fina vän Jennifer ❤️️
"Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". 
Båtturen som var perfekt!
På väg från sjukhuset. Ser ni dimman strax ovanför blommorna? Och den rosa himlen. (Hehe poetisk osv, men de va väääldigt vackert när man stod där.)


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh :(
Känn ingen press med bloggen, för många blir det ett typ stressmoment när man inte uppdaterar, men gör det bara när du känner för det, som du gör :)
Huvudsaken är ju att du mår bra!! =)

Bra att du umgås med vänner :) De är så viktiga och det märker man mycket när man har en tung tid i livet :)

SV: Men finis!! =)
För mig känns det viktigt att "peppa" ell vad man ska säga, de som kanske behöver det eller så. Alla genomgår en del jobbiga tider och då ska man hjälpa varandra :) Inte gå och må dåligt i ensamget ell så. :)

Stor kram tillbaka!!

2014-07-04 @ 09:49:55
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Ellen

Kram på dig! <3

2014-07-06 @ 23:00:35
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: