Addicted to you

Vad har jag gjort nu den senaste tiden? Jag har varit hos syster mer än hemma och vi har bara myst en massa. Skönt att tänka på något annat och bara sitta och skratta som en tok. Så nu börjar allting kännas lite lättare igen kan jag ärligt säga. Det är långt ifrån bra, men det börjar sakta gå uppåt nu. 
 
Om ca en månad blir jag 18 och jag kan inte vänta. Då ska jag unna mig saker som jag inte har kunnat gjort förut och framför allt ska jag känna att jag är värd det. Att jag ska göra det här för att jag har gått igenom så mycket skit och nu är det min tur att leva. Jajjamen, det ska bli en stor dag! 
 
Jag har så fina människor runt omkring mig, familj och vänner. Jag kan inte tacka dem tillräckligt, för vad de gör för mig. Man märker vilka som är äkta, som står vid ens sida vad som än händer. Ni är underbara. <3

Bra bild med bra ljus. Lol


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Åh vad glad jag blir av att höra att det ändå är på väg upp och tillbaka igen! Bra kanske det inte blir på en gång, men när man ser en positiv förändring är det ju bra :)

SV: Förstår det :( <3
Det är klart tjejen, och bra att du har fina vänner o så omkring dig som du kan prata med. Gör det. Och ha roligt med dem :) Kram fina!

2014-06-28 @ 18:20:58
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Ellen

Åh, kul att det snart är dags för födelsedag :)
sv: Tack! :)

2014-06-30 @ 20:58:15
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: