kaninteladdauppbilderfrånminipad?

Mesta delen av den här dagen har gått åt till att sova. Fattar inte, jag är trött verkligen hela tiden. Kom till och med en och en halv timme för sent till dansen för att jag försov mig efter att skolan var slut. Crazyy. 
Men av det som jag var med på dansen så gick det super! Tränaträna inför tävlingen i Barcelona i april.
 
Imorgon ska jag iväg och göra ett prov, sedan blir det stan med Emma och Blandine. Mys! Så fort min babe har slutat så ska vi gå och kika på mobiler är det tänkt. Hehe, spännande. Och när vi är klar med det lär vi nog bara åka hem och mysa en massa. :) 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med min lilla kisse som ligger och sussar så gott redan. 
 
🙊
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: