SlitenTessan

Den här dagen spenderades  i landstingshuset på jobb. Trött i kropp och huvud, men efter en lunch på sibylla gick det rätt okej ändå. Fick springa lite tidigare från jobbet, eftersom jag skulle till sjukhuset, ögonmottagningen. För att jag ska få körkorttillstånd, så måste jag få ett intyf av en läkare. Den här skadan sitter där i bakhuvudet och hånflinar åt mig. Vad jag än ska göra, så sitter han där och ler. Men fick räcka finger mot honom och gå med högt huvud från sjukhuset - för det gick hur bra som helst! Är så glad att Lenita följde med och var mitt stöd.
Så fort jag har fått det där tillståndet, då ska Tessan ut och köra! Ojoj. 
 
När jag gick därifrån kände jag hur trött och slut jag var. Jag hade egentligen dans ikväll, men det var inte att tänka på. Under hela kvällen har både huvud, kropp och själ varit helt slut. Hoppas att det här går över snart, avskyr denna känsla. 
 
I hopp om att jag mår bättre imorgon, så ska jag iväg till skolan. På kvällen blir det tre timmars dans, woop. Snart ska jag krypa ner bredvid min kärlek och sova. 
 
Kan fortfarande inte lägga upp bilder från iPad:en? KULATTLÄSADÅ? nä. 
 
😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: