Welcome to the pride

Idag var en sån där sjukt bra dag. Tog mig iväg till skolan, helt i onödan, men fick lyssna på nationella muntliga och sedan fick jag träffa specialpedagogen. Så helt i onödan var det ju inte riktigt. 
Efteråt så gick jag till ett litet hörn i skolan för att försöka få lite arbete gjort medans jag väntade på Elise. När hon kom till mig, så drog vi ned till stan. Vi strosade runt på lite affärer och jag köpte med mig lite saker. Var även förbi på körskolan och köpte teoriböcker och så. Nu är det faktiskt dags att ta tag i detta. 
Innan jag for hem så köpte jag med mig en tröja till pojkvännen, bara för att jag är världens bästa brud, heheeh.
 
Det blev en sväng till gymmet med Tchouma när jag kom hem. Det var ett riktigt kasst pass, jag har tappat så mycket styrka. Men nu är jag tillbaka, så det är bara att bygga på igen. 
 
Imorgon är jag ledig, hur skönt som helst. Blir kanske en fika på stan med Elise och det blir även ett gympass med Tchouma. Åh, livet just nu är fan gött. 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: