Åre

Även fast hela min kropp skrek efter att få ligga kvar i sängen imorse, var det bara att pallra sig upp och ta sig iväg till skolan. För att idag, skulle vi nämligen på en utflykt. Så hela AL satt sig på en buss för att först kika på hällristningar. Och jag tycker det är intressant att lyssna på sådana saker, gillar historia och så. Så det var spännande! Sedan satt vi oss på bussen igen för att åka till en annan folkhögskola för att käka lunch. Ringde då min saknade Lenita för att prata av mig lite, med tanke på att tankarna tog död på mig. Satt oss på bussen en tredje gång, för att åka till Åre chokladfabrik. Som den lilla chokladberoende bruden jag är, så blev allting lite lättare då. Köpte med mig 4 strutar, mhmm. Och sedan for vi in till Åre för att kika runt en liten stund innan vi satt oss på bussen för sista gången, för att åka hem. Skulle såklart somna som ett litet barn och vaknade först när vi kommit fram.
 
Är ändå stolt över mig själv, att jag tog mig upp imorse och faktiskt åkte iväg. För jag fick trots allt min choklad, så det var absolut värt det, haha. For sedan hem med min fina och nu sitter jag här. Borde ta och diska, så ska göra det så fort jag har skrivit klart detta. 
 
Hoppas att ni hade en fin dag!
 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: