Mys på stråket!

Igår tog jag mig iväg till stråket för första gången! Hade bästa sällskapet också, Andréa. Hade så otroligt roligt! God mat och dricka, vi pratade om allt som hänt sedan vi träffades och mådde bara så himla bra. Fick finväder också, så allt blev verkligen toppen. 
Åkte hem vid elva och så fort jag la huvudet på kudden så slocknade jag. Haha, var helt slut i skallen. Så skulle jag upp tidigt idag, för att hämta hem min kära mamma ifrån flyget! 
Åkte sedan in till stan för att ta en fika med min saknade vän Emma! :) 
 
Och nu sitter jag här, trött och jävlig. Dags för en dusch och göra sig lite fin för morgondagen! 
 
Och det är nu jag skulle ha haft en massa roliga bilder ifrån gårdagen, men icke. 
 
Oh bother...
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: