Bra söndag

Tog mig en riktig sovmorgon, hur skönt som helst. Gick sedan till mormor och fick mig lite pannkakor, lyxliv. Åkte sedan till stallet, vilket inte kändes så himla motiverande med tanke på snöovädret. Men jag slogs mot snöflingor, krigade mig genom snön (typ) och gosade lite med hästen min innan jag åkte hem igen. 
 
Med en gång tappade jag upp ett hett bad med tanke på att jag var som en isbit. Pratat med min kärlek på facetime, pratat med en uttråkad mamma som sitter på tåget, kramas med katten och lyssnat på musik. 
Fick dessutom sms om att mamma skulle köpa med sig pizza sen, LYX. Bra söndag ändå.
 
Imorgonkväll blir det yoga igen. Sedan hämtar min kärlek mig, oj vad jag saknar honom. 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: