Drömmer mig bort

Jag vaknade på fel sida tror jag, haha. Var allmänt less och det mesta kändes jobbigt. Men så tog jag mig iväg till stallet och fixade i ordning där. När jag gick ner till hagen för att lämna hösäckarna, så kom tårarna. Vet inte vad som orskade det, men det var skönt att gråta ut i alla fall. Satt mig i hagen och utan att jag visste om det, så kände jag mulen mot axeln. Världens bästa häst. Hon var längst ner i hagen, men hon kom upp för att mysa. 
Den känslan var obeskrivlig. Så där satt jag och grät som ett barn och hon lutade sitt huvud i min famn. Jag blev som ny kan man säga, hehe. :)
 
Så nu har jag käkat middag och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har förövrigt fått hem min studentklänning, kändes väldigt bra när snön hade lagt sig igen haha. Oj, vad jag längtar. Sommar, baler, student, födelsedag... Åh. 
 
 

Kärlek ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: