Kiropraktor

Igår var det lilla genrepet inför vårshowen och det gick faktiskt ganska bra. Tyvärr börjar jag känna av min magkatarr igen och det suger.  
 
Idag for jag iväg till min kiropraktor som fixade i ordning min kropp kan man väl säga och jag var enormt groggy efter behandlingen. Så jag gick förbi en snabbis på studion och kirrade lite grejer och jag gick även och köpte magnesium så att jag har någon chans att slappna av. 
Och ikväll var det de stora genrepet och det gick faktiskt riktigt bra! Jag är väldigt nöjd. Så imorgon är det vilodag från dansen, även fast jag måste ta itu med en väldans många andra grejer istället. Och på torsdag kära ni, då kör vi VÅRSHOW!
 
athletes, diy, and original-bild
Jag kommer ta bilder, jag lovarrrrrrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: