Sambo!

Igår kväll var en kväll som jag gärna hade hoppat över. Jag hade sån fruktansvärd huvudvärk så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Spelade ingen roll vad jag gjorde, så hade jag lika ont ändå. Så. Himla. Vidrigt. 
Och imorse så mådde jag så mycket bättre! Vilket är en sån underbar känsla, efter att man har den där smärtan till och från i ca 2 dygn.
 
Och idag hörrni! Idag blir jag sambo på riktigt! Wiho, det känns verkligen superkul! :) 
Ikväll har jag inga planer, vilket känns väldigt skönt. Och imorgon ska jag och kärleken ut och hälsa på mormor mfl och på kvällen ska jag ut på festligheter med min finaste mamma. 
 
Ha en fin helg allihopa! 
 

Lilla myskatten ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: