Vårshow

Och nu är det över. Igår var sista showen och jag är SÅ glad att mitt ben höll hela showen. I förrgår sträckte jag nämligen  mitt ben rejält och jag var tvungen att skippa andra akten på den andra showen vi hade. Fick sån fin hjälp och det var nog räddningen till att jag kunde köra sista showen! Det var ju två shower igår, men jag hoppade över den första för att vara i så god form som möjligt till den sista och det var ett smart val må jag säga. Jag är så himla nöjd över denna vårshow, jag kände att jag gjorde allt jag kunde och det gick så bra! I år var det verkligen en sjukt bra show rakt igenom och jag är så glad att jag var med på det här året också. 
Nu är det lov från dansen och jag ska känna efter ordentligt vad min kropp behöver, med tanke på att det har varit rätt kaos nu på slutet. Dvs att jag ska ta hand om mig själv och allt runt omkring.
 
Idag blir det bara massa vila och ikväll ska jag och älsklingen titta på första avsnittet av GAME OF THRONES. Aaaaa, som jag har längtat och väntat! 
 
Hoppas ni har haft en mysig helg och att eran vecka blir amazing!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: