20 år!

I lördags fyllde jag 20 år och jag spenderade dagen med mina nära och kära! Det var en sån mysig dag och jag fick så fina presenter. Det blev verkligen en lyckad dag och jag är så tacksam för att jag har så fina personer i min omgivning. Men det allra bästa och viktigaste var att min älskade mamma var på plats, det var helt perfekt! 
 
Jag fick pengar, presentkort på Hööks, jättefina blommor, ALEX hurts, ett litet spakit och en massa kramar. 
Jag är så lyckligt lottad! 
 
Idag har jag spenderat dagen med min fina mamma. Vi var en sväng på stan och sedan åkte vi och packade ihop hennes saker. Så åkte vi ut till flygplatsen med mormor och sa hejdå. Kommer sakna mamma nå otroligt mycket, men vi kommer ju ses snart igen. Världens bästa mamma. <3 
 
Imorgon blir det en dag med Lollo! Hon kommer hit och vi ska mysa hela dagen lång. Så det ser jag fram emot! 

Och nu blir det bättre uppdatering här också! 
 
birthday, happy birthday, and happy-bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: