Dreams

Kom nyss hem från bion, kikade på Jason Bourne. Den var riktigt bra, hur fet som helst! Och jag drunknar i mina drömmar om att bli skådis, jag vill det så otroligt gärna. Men hur går man till väga? Och samtidigt som den drömmen är så stor, så hör jag rösten i huvudet som med en gång säger "men herregud, vad tror du? Det kommer inte du lyckas med" och drömmen som borde ge motivation osv, blir istället extremt betungande. Fan. 
 
Det har varit känslosamt ett tag för mig nu, tankar och känslor tar död på mig och under en dag så kan humöret svänga nå otroligt. 
Well, det lär väl vända hoppas jag. Men om någon av er har något tips på hur man kan gå till väga med skådespelar-grejen, så skriv gärna! 
 
dreams, inspiration, and motivation-bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: