Just nu

Känns verkligen tråkigt att bloggen har stått still i en vecka. Men måendet sviker mer än någonsin just nu, orken existerar inte till något. Sömnen är helt ur balans och jag är verkligen inte i form så att säga. 
Allting kommer bli bättre inom kort, ska börja gå i samtal hos min neuropsykolog och jag går till min kiropraktor relativt ofta. Jag har en fantastisk mamma som ställer upp för mig i alla lägen och jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne vid min sida. Och min helt underbara pojkvän som är min trygga klippa gör också att min vardag känns lite lättare. 
 
Idag hade jag och mamma en riktig "ta-tag-i-nödvändiga-saker" dag. Så vi har fått mycket gjort och den stressen har lagt sig i alla fall. Med tanke på att jag sov max 3 timmar inatt, så är jag riktigt trött just nu. Men ska försöka hålla mig vaken så länge det går, så att jag kan få ut så mycket sömn som möjligt. 
 
Hoppas bloggen kan få lite liv nu igen, ska försöka med det iaf. :)
 




Kommentarer
Postat av: Hot damn.😍 /lollo

My.GOD. 😍❤️

2016-06-17 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: