Flätor

Idag vaknade jag ur en vidrig mardröm. Drömde att jag blev knivhuggen bland annat och när jag vaknade så hade jag så ont där jag blivit knivhuggen? Haha, konstigt. Sedan hörde goaste Tchouma av sig och då blev det gym. Vi tränade ben och det gick faktiskt väldigt bra, med tanke på att det var ett bra tag sedan sen jag tränade ben.
Efter det gick vi hem till henne, kikade på vårshowen, pratade en massa och hon gjorde även lite uppsättningar på mig. Supermysigt!

Mannen min kom sedan och hämtade mig för att sedan åka till affären och handla mat. Och nu sitter jag här och mår så gott! Är så nöjd över dagen! Imorgon blir det körlektion för mig och jag ber för att det går bättre nu än vad det gjorde sist, haha.

Jättefint att jag har träningskläder på mig på de två första bilderna, hehe 👋🏽



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: