Fredagsmys

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Med tanke på det extremt jobbiga mötet jag hade igår, så var jag otroligt trött och tror att det hängde kvar idag också. Så skönt att få sova så länge jag behövde.

Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning innan jag tog mig en promenad in till stan. Där mötte jag Charlie och vi stod och snackade en stund innan Pelle kom ut från jobbet. Då gick vi en stund på stan och sedan gick vi in på eastern för att käka middag. Väldigt mysigt! Vi tog en sväng på hemmakväll när vi ätit klart och sedan for vi hem.

Ikväll blir det antagligen spel och kanske att vi ska streama. Blir roligt!
Hoppas ni får en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: