En sån där bra dag!

Åkte in tidigt som attan idag för att ha ett möte med min advokat, vilket gick bra! Lollo kom sedan in och lunchade med mig och jag vet inte hur länge vi bara satt och gjorde ingenting mer än att prata om allt. Det var mysigt som bara den. Jag fick en liten dipp och allt kändes tungt, men det blev ingen långvarig dipp tack och lov. Vi gick lite på stan och jag unnade mig en hel del faktiskt. Dekorationsstenar till ljus och en duschtvål från Åhlens, ett par byxor från Gina, en nagelfil från Kicks och en klänning från BikBok, jajjamen. Får ta bilder på det sedan, hehe. 
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är så sjukligt trött efter idag, så vet inte om jag kommer vara vaken så länge. Och imorgon är det midsommar, hoppas på finväder!
 

Gofika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: