Finväder och ännu finare sällskap

Hejsan hoppsan! Idag for jag in till stan för att träffa min fina Emma! Det var finväder och det var verkligen så härligt. Det blev lite ärenden på stan och jag skulle köpa mig cykelbyxor och shorts. Det blev sommarskor och ett par byxor, haha. Blir sällan det man måste köpa. 
När jag kom hem blev det inte så roliga samtal ringda, men skönt att ha det gjort! 
 
Ikväll ska vi kika på det sista avsnittet av Game of thrones, kommer bli tråkigt på måndagskvällarna framöver då man inte längre har det att se fram emot....
 
Och här skulle jag ladda upp en bild på mina nya skor, men med tanke på att den nya appen inte verkar vilja samarbeta med mig, så kan jag inte det. Ni får se dem vid en senare tillfälle!
 
spongebob, funny, and fuck-bild
weheartit får än en gång gå in och hjälpa till med bilder, jajjamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: