Livet vägrar att samarbeta

Vet inte om man ska skratta eller gråta, ärligt talat. Allt känns förjävla tungt rent ut sagt och det känns som att livet utmanar mig med alla slags motgångar. Och nu är det så lite som krävs för att det ska rinna över. 
 
Jag åkte till UM imorse och blev klar där på en kvart. Sedan träffade jag Emma och vi gick en sväng på stan och sedan blev det fika, såklart. Och när vi sitter och fikar, så känner jag hur något stöter in i min stol. Och när jag vänder mig om för att se, så är det en gammal tant som har krockat in lite med sin rullator i min stol. Hon tittade på mig med världens dödsblick och jag hörde hur hon muttrade "men herregud" och diverse. Haha, ja. Jag gjorde fel som satt på stolen helt enkelt. 
Trots all skit som pågår just nu så fick jag en mysig stund med min fina vän. Och imorgon blir det ännu en fika med henne innan jag ska iväg på min körlektion. 
 
Vädret bjud på finväder dessutom idag, så det var mycket trevligt. Invigde mina nya skor och byxor. 
 
Och än en gång så kan jag inte ladda upp en bild, för att appen inte vill fungera. Blogg.se, fixa detta nu!!! 
 
cat, cute, and animal-bild
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: