Mysdag

Idag har jag varit på stan med Emma, vilket var supermysigt. Gick i lite affärer och vi stannade ett bra tag inne på Kicks. Med tanke på att jag har haft så svårt att få till mina ögonbryn, så frågade jag om hjälp och med den underbara hjälp jag fick så blev det superduperbra! Så jag köpte ögonbrynspenna från Smashbox, ögonbrynsknivar och så har jag beställt en ögonbrynsgelé från Anastasia. Så fick jag med mig lite smått och gott, kirrar en bild på det asap så får ni se. 
 
Sedan gick vi vidare och då blir vi stannade av en journalist ifrån USA?! Haha, så blev vi intervjuad av henne och sedan tog vi en fika på Ecocafeet. 
Med en väldigt händelserik dag på stan, så åkte jag hem till kärleken och vi har bara tagit det lugnt. Så ikväll blir det bara en massa game. 
 
En dag som har bjudit på en massa skratt. Jag hoppas även att ni får en fortsatt trevlig helg hörrni! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: