Bra start på veckan

Idag gick jag hem till mamma för att äta lunch med henne, vilket var supermysigt! Sedan fick jag skjuts av henne till min psykolog, som för övrigt är världens bästa, och pratade i en timme. Fick sedan hämtning av mammis igen och hon skjutsade hem mig. Så go hon är! 
Väl hemma så vattnade jag blommarna och väntade på att sambon skulle komma hem. Det blev en sväng på återvinningen och sedan en sväng på affären och nu sitter jag här vid datorn och slökikar på facebook och diverse. Pelle ska snart iväg och gymma och då ska jag ta hand om disken och plocka lite innan det blir middag. 
 
Jag är supernöjd över den här dagen. För många kanske den lät tråkig, men för mig så har den varit toppen. Jag har inte haft mer ont än vanligt i nacke och huvud (dessvärre en vidrig mensvärk, men det är inte samma sak, hehe) och jag fick ut så mycket på samtalet med min psykolog, har haft en mysig dag med min mamma och att sedan få vara hemma med min älskade pojkvän/sambo/bästa vän är underbart. Det gäller att se de små detaljerna i vardagen, det gör allting lite lättare. 
 
Hoppas att er vecka också har börjat bra!
 

Mattes lilla gos ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: