Godmorgon tisdag

Idag vaknade jag till ett ganska mulet väder, men det gör mig faktiskt ingenting! Vi har varit bortskämda med otroligt fint väder nu i några dagar, så det behövs lite regn på det, hehe. Pussade kärleken hejdå innan han for på jobbet och jag låg kvar ganska länge i sängen och bara myste på. Även fast livet är som det är, så har jag en go känsla i kroppen. Jag har sån fin famij och jag har världens bästa sambo som jag älskar så enormt mycket, har underbara vänner och jag känner mig bara mer och mer stabil i mig själv. Så jag mår bra. Så bra. 
 
Om ett tag ska jag ta bussen in till stan för att gå till min kiropraktor, vilket jag ser fram emot. Och när jag kommer hem så ska jag ta tag i disken och även skicka iväg några viktiga mail. Dvs, en ganska skön tisdag. 
 
Ha en fin dag hörrni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: