Tessan har tagit sportlov.

Hur skönt är det inte att vara ledig imorgon? Superskönt. Så jag ska ta en lååång sovmorgon imorgon! Haha, just därför kommer jag vakna runt sju.... 
 
Igår var jag till stan och träffade min saknade vän Jennifer, vilket var underbart roligt! Vi tog en fika och sedan följde hon med mig till skolan och följde även med mig en stund på dansen. Mysigt som bara den! <3
 
Idag var det sista skoldagen för mig innan lov och sedan gick jag ner till dansstudion och dansade tre timmar. Åh, så roligt! Men nu ska jag sova, är hur trött som helst. 
 
Nomnomnom
 
En bild från dansen idag. En del kan tycka att det här är ingenting, men jag ser en stor utveckling hos mig själv! Det gillas och mer ska det bli, weeeeoooo.


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

åh va gott ! :D

2013-03-01 @ 16:17:20
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: