-

Började min julafton genom att åka till Tchouma för att färga,klippa och fixa håret. Supermysigt att få sitta och prata en massa och bli ompysslad. Åkte sedan med min mamma till mormor där vi skulle fira julafton. Åt gott, myste på och allting var bara så lugnt och mysigt. På kvällen for jag hem till kärleken och hade vår julafton här. 
Så min julafton blev verkligen mysig och bra. 
 
Sedan har det inte alls hänt nå mycket. Sovit en massa, suttit vid datorn och chillat. Idag har jag träffat mamma och kvällen kommer spenderas hemma och bara ta det lugnt med tanke på att huvudet är fucked. 
Imorgon ska jag mysa med Tchouma, vilket ska bli kul! 
 
Så livet rullar på som det ska. :) 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: