Less

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är för att jag inte har något att skriva. Har bara legat hemma typ och vilat mitt huvud, med tanke på att jag har fått tillbaka huvudvärken som är outhärdlig. Jag blir ärligt talat knäpp. Kan inte vistas bland många människor på grund av ljudnivån och inte heller där det är mycket ljus. Är extremt ljuskänslig och huvudvärken slår till direkt. Vilket gjorde att jag inte kunde/ville gå på 100dagars. Kul osv. 
 
Men idag tänker jag SKITA i vad huvudvärk är och gå iväg till gymmet med Tchouma. Orkar ärligt talat inte sitta och ruttna bort, jag får väl få en sjuhelvetes huvudvärk när jag är klar. Men då har jag åtminstone gjort någonting. 
 
Ja, kan hända att jag är lite bitter. Men alltså. Ja. Blä.
 


 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, ibland blir man bara less på allt. Men du är ju sjukt söt i alla fall, haha! Hoppas saker känns bättre snart :)

2015-02-28 @ 18:38:42
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: