Öh

Vaknade vid typ halv fem av en vidrig mardröm, så himla typiskt. Lätt att somna om sen då? Nej, inte direkt. Kikade lite på mobilen och sådär, allt för att få bort drömmen så att jag kunde somna om igen. Jag vet inte hur det är för andra, men försöker jag somna om på direkten efter en mardröm, så kommer jag oftast tillbaka i drömmen där jag vaknade. Öh. 
 
Jag har tack och lov inga lektioner idag, så det jag har gjort idag är att sova. Ikväll är det yoga som sagt och när pojkvännen har hämtat mig så ska jag till gymmet med Tchouma. Det var alldeles för längesedan, så det känns bra att komma tillbaka. 
Och att få somna bredvid min kärlek igen känns hur bra som helst. <3
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: