Ridning

Idag var det dags för BK och ridterapi igen. Med tanke på att jag hade så fullt upp med showen ett tag, så la vi behandlingen på is tills det var klart. Dvs att vi kör igång nu igen! Och än en gång känner man verkligen vad det gör för både kroppen och huvudet, en helt underbar behandling. Och att desstuom få sitta upp på hästryggen efter en timme är helt magiskt. Sakta men säkert hittar jag tillbaka förtroendet och allt det där till hästen och det runt omkring. 
Det gör mig så lycklig och jag vill verkligen komma tillbaka till ridningen igen. Komma igång och träna på riktigt med en häst igen, för ÅH vad jag saknar det. Att jobba  tillsammans, utvecklas tillsammans och så. Och jag är så stolt över mig själv som har hittat tillbaka till den motivationen och viljan igen! 
 
Imorgon ska jag på ett möte på remonthagen med min läkare och neuropsykolog. Ett efterlängtat möte! Och efter det ska jag ta mig till försäkringskassan, inte lika efterlängtat kanske, heheh.
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan och att den fortsätter vara bra!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: