Deadpool

Har nyss kommit hem från bion, jag och älsklingen såg Deadpool. Riktigt bra kan jag säga! Kan verkligen rekommendera den. :) 
Har annars bara tagit det lugnt idag, har inte hänt någonting typ, förutom att sova haha. Skönt att bara ha en sån dag, då man bara kan vara. 
 
Igår var jag på ett möte med f.kassan som var väldigt givande. Efter det träffade jag goa Jennifer, först tog vi en lunch på Expresso House och alltså woooow. Jag som är efter hade aldrig ätit där, men det var supermysigt! Och kan vi diskutera deras caramel cheesecake?! Haha, helt underbar. Sedan gick vi på stan och jag köpte med mig ett par tofflor. Med tanke på att jag har cs 2 cm kortare högerben, så ska jag till en skomakare och höja upp ena toffeln. Så det är skönt att ha införskaffat dessa tofflor, som mest troligt kommer göra skillnad. :) 
 
Imorgon har jag ingenting planerat förutom dans en timme. 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: