"Ny telefon"

I några dagar har jag mått så fruktansvärt dåligt, min mage har varit en mess. Missat mina dansträningar, för att jag helt enkelt inte har orkat med det. Men nu är jag betydligt bättre må jag säga. :)
Så idag for jag in till ett möte, vilket gick jättebra. Sedan gick jag och lämnade in min kära, trasiga iPhone till Telia för lagning. Min skärm är ju kraschad, så nu var det verkligen dags att lämna in den. Så nu har jag fått låna en telefon av Lollo, så himla snällt! 
 
Ikväll har jag inga planer, bara mysa en massa med min kärlek. Och äta en massa god mat osv, som jag saknat att kunna äta riktigt! 
 
Jag tror att jag ska gå och lägga mig för att läsa lite, kanske somnar till en stund också. Chill.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: