2015

Mitt nyårslöfte. 
Att jag ska jag börja tycka om mig själv, ärligt. Att inte hata på mig själv, att inte jämföra mig själv med alla andra eller med mitt gamla jag - Jag duger som jag är! Jag må ha ärr och jag har mina dippar, jag lever med extremt jobbiga minnen, har ständig värk. Men det gör ju mig till den jag är idag och jag har kommit så himla långt i mig själv. Varför inte bara älska sig själv?
 
Så nu är det dags att börja se mig för den jag är, en helt fantastisk tjej. Så det är mitt mål med detta året!
Jag hoppas och tror att 2016 kommer bli en jäkla bra år! Det kommer ske många saker som jag vet kommer bli bra och jag kan inte vänta på allt. 
 
Tack 2015 för alla minnen, upplevelser, skratt och tårar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: