Djursjukhuset

Igår spenderade jag kvällen med Lollo, då vi var och kikade på Danskarusellen. När flammorna körde sitt nummer så kom det till och med nån tår, det var riktigt jäkla bra alltså. Underbara dans! 
 
Denna dag har varit riktigt omtumlande och jobbig. Jag och älsklingen åkte in med älskade Vanessa till djursjukhuset och det blev riktigt jobbigt. Men allting har gått jättebra och förhoppningsvis så kommer det fortsätta gå bra. nu när vi hittade felet och nu ska hon behandlas för det. Men det gör ont ända in i själen när man ser sin lilla skrutt inte må bra, uscha. Men nu ska det bli bra! :) 
 
Ikväll får jag se vad som händer, jag kommer vilja ha stenkoll på goskatten hela tiden. Men det blir nog att sitta och kika på cs-turneringenn och mysa på. Med tanke på att det endast blev 2 timmars sömn inatt, så vet jag inte hur länge jag kommer kunna hålla mig vaken ikväll, haha.



Mattes älskade hjärta ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: