Godmorgon tisdag!

Vaknar och känner mig som en ny människa typ. Inser att jag har sovit i ca 7 timmar. I närmare en vecka har jag sovit i 3 timmar och det har knäck mig ordentligt. Så att vakna och känna sig utvilad är en helt magisk känsla. Och det som jag tror hjälpte mig rejält är mina magnesiumtabletter. Jag köpte dem för ett tag sedan och jag har inte trott att jag behövt dem, men nu känner jag hur otroligt bra de är. Så det är mitt tips, har du svårt att slappna av inför natten, så ta magnesium! 
 
Idag ska jag ta min energi till att städa, pyssla om mig själv och även läsa en stund. Resten av veckan kommer bli ganska tung, så nu gäller det att ladda batterierna. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: