Jag är en krigare

Innan jag skulle gå och lägga mig igår, så blev det rätt tungt när jag kom på att jag skulle till remonthagen idag. Men idag när jag vaknade (efter ca 7 timmars sömn!!) så kände jag mig glad och pigg. Jag fixar detta också. 
 
För någon dag sedan så mådde jag så fruktansvärt dåligt. Kändes som att jag låg i ett svart hål och inte kunde ta mig upp. Men jag känner nu att det känns så mycket lättare. Det kommer komma dippar, som igårkväll, men jag har bevisat för mig själv att jag alltid ställer mig upp. Vad som än händer, så kommer jag alltid kravla mig upp och fortsätta kriga. Må faktiskt säga att jag blir imponerad av mig själv, efter så många smällar som jag har tagit och ändå står jag här. Starkare än någonsin. 
 
Ikväll blir det gym med älskling, det ser jag fram emot. Få kötta. 
 
Hoppas eran dag blir bra och att du stannar upp för en liten stund och bara njuter av livet. Man gör det alldeles för sällan. Njut av det du har och den du är. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: