Trött men glad

Gårdagen blev bara kaos för mig. Känslorna var på riktigt överallt och jag bröt ihop säkert närmare 6 gånger. Så igår var verkligen ingen bra kväll för mig. 
Däremot så blev denna dag bra mycket bättre. Spenderade dagen med min kära vän Lollo! Först gick jag och köpte schampoo och balsam med tanke på att allt jag har är slut. Sedan gick vi in på Telia och väntade hur länge som helst på min tur. När vi väl kom fram så kunde inte de hjälpa, så det var en dryg och onödig väntan. 
Sibylla fick bli lunchen idag och det sista "to-do" var att gå till sjukhuset för att lämna en lapp till ögonmottagningen. När det var klart var det bara att gå till studion och dansa i tre timmar. Det gick riktigt bra idag, även fast jag mest troligt har en sträckning i låret. Men vad gör väl det! :) 
 
Imorgon ska jag ta mig iväg till kiropraktorn, vilket ska bli helt underbart. Få ordning på nacke, rygg och kanske till och med mitt lår. Sedan ska jag hem en snabbis innan jag ska tillbaka till stan för att fika med Ida! :) Så det kommer bli en bra dag imorgon känner jag på mig! 
 

Haha älskade katt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: