7 år sedan.

Just nu sitter jag med en flaska som är iskall mot ögonen för att dom svider som tusan alltså. Med tanke på att jag gråtit i flera timmar under dagen så blir det väl så. 
Idag är det alltså 7 år sedan. Och idag var det riktigt tungt. Tankarna som är ett rent kaos i huvudet på en, alla "varför?" och "tänk om?". Den enorma saknaden efter den älskade hästen. Att tårarna rinner för att man saknar det som var, tårarna som rinner för att jag är så satans jävla less på hur mitt liv ser ut, samtidigt som tårarna rinner för att jag är så enorm tacksam för att jag faktiskt står här idag. Dvs att det är massa olika känslor som är där på samma gång och rör om i huvudet på en. 
 
Är fortfarande helt matt efter den panikångest som dök upp i förmiddags, även fast jag sovit en timme. Men idag får det vara en sån dag helt enkelt. Känslorna får komma och gå som dom vill, liksaså tankarna. Och jag vill tro att det blir lättare att hantera om man accepterar att de finns där, tankarna och känslorna alltså. Att man tillåter att de kan få komma upp. 
 
Ikväll har jag inget planerat, vilket är jätteskönt.
Hoppas att ni får en fin söndagskväll.
 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade,fina & kloka Tessan! ❤
Är så glad att jag har dig i mitt liv! Du är det bästa som hänt mig ❤

2016-06-05 @ 20:16:56
Postat av: M

<3 <3 <3

2016-06-05 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: