**

Idag var jag iväg på ännu en körlektion och det gick bra även denna gång. Även fast man lyckades göra några fina motorstopp och inte nailade växlingen, så kändes det bra och jag var lugn. Så det var toppen! 
Sedan blev det en liten dipp under kvällen, det var många tankar och känslor på en och samma gång och fick liksom ingen ordning på något. Men efter en stund släppte det äntligen och jag kunde njuta av en god middag och ett bra avsnitt av Blacklist. 
 
Med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon, så borde jag gå och lägga mig i tid. Får se hur det blir med den saken, hehehheehe. Efter mötet som jag ska på så ska jag träffa Lollo och luncha med henne. Så det ser jag fram emot! Och på eftermiddagen ska jag träffa Emma, vilket jag också ser fram emot jättemycket. Och på fredag är det midsommarafton. Tiden går så oerhört fort nu, bara å hålla i hatten och åka med typ haha. 
 
Hoppas ni haft en fin dag idag!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: