Tankspridd

Vid 11:15 gick jag ner på stan för att möta upp Emma, då vi med en gång gick iväg till bbq för att äta lunch där. Tyvärr så var jag så tankspridd och jag kändes inte så närvarande alla gånger. Men det är sånt kaos i mitt huvud just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att få ordning på allting. '
Sedan gick vi lite på stan innan jag skulle iväg på min körlektion. Början på lektionen var jag värdelös, jag kände mig så kass haha. Men efter en stund så släppte det, vilket var skönt. Så avslutade lektionen med ett leende i alla fall. 
När jag var klar så mötte jag upp Emma innan vi skulle åt olika håll. Vad jag kommer sakna min älskade vän! 
 
Nu är jag hemma och jag är alldeles tom i huvudet, är så förbannat utmattad. 
Imorgon ska jag träffa Jennifer, vilket jag ser så mycket fram emot! Ska bli så mysigt att få träffa henne igen. 
 
Och i vanlig ordning så får weheartit rädda mig med bilder, på grund av att jag inte kan gå in och lägga till bilder från min telefon. Men när/OM blogg.se fixar det, så kommer det komma en bildbomd med bilder som jag har tagit under dagarna. 
 
thoughts, quote, and tumblr-bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: