Blä

Igår var jag iväg på ridterapi igen. Och denna gång, jag var helt mållös. Det gick så fantastiskt bra och jag känner hur jag bara växer i mig själv! När jag var klar i stallet for jag hem så fort jag kunde för att duscha och göra mig i ordning för att åka till stan. Mötte upp Maja och Jennifer inne på teatern för att kika på Danskarusellen. När det var klart hade jag så fruktansvärt ont i huvudet, obeskrivligt ont. Det släppte inte heller på väldigt länge och det var till och med att synen på ena ögat blev påverkat. NAJS.
 
Och när jag vaknade imorse var det som att någon hade drämt något hårt i huvudet på mig, jag hade så ont. Antar att det har hållit i sig sen igår. Så mina planer för dagen fick strykas. Så jag har faktiskt mest sovit idag, enda sättet för mig att få bort huvudvärken. Nu har jag inte lika ont i alla fall. :) 
 
Imorgon hörrni, då händer en rolig sak! Inget blir inte direkt annorlunda, men det blir mer på riktigt! :D 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: