Körlektion

Idag hörrni, har jag tagit min första körlektion! Och det gick verkligen så himla bra! Så på torsdag ska jag köra för andra gången och jag känner mig riktigt peppad. :) 
Ikväll for älskling, hans föräldrar och syster å jag på Eastern och käkade middag. För idag är det älsklingens födelsedag! <3 
 
Imorgon ska jag ta mig iväg på ridterapi igen och det ser jag också fram emot. Helt underbart när man går in för något till 100%. Jag jobbar med mig själv så otroligt mycket nu. Kiropraktor med det fysiska, neuropsykolog för det psykiska och ridterapin för både och. Det är väldigt krävande och jag är skör som tusan. Men det är ju ett tecken på att jag verkligen går in i mig själv och jobbar med allt det jobbiga. Och tänk när jag har tagit mig ur detta, TÄNK hur stark jag kommer vara då i mig själv! *EGOBOOOOOST*
 
Hoppas ni får en fin fortsatt vecka, för det ska jag försöka ha.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: